چقدر باید برای طراحی وب سایت خوب هزینه کنید - طراحی سایت با وردپرس

Wiki Article

یکی دیگر از عواملی که در قیمت سایت فروشگاهی تاثیر گذار است، نوع پشتیبانی سایت است. گروه وب پویا به مدت یک سال، پشتیبانی سایت را از طریق برنامه تیکتینگ رایگان انجام می دهد و پس از یک سال بنابر درخواست مشتریان، با توجه به نوع سایت با مقداری هزینه پشتیبانی سایت را بر عهده می گیرد.

.::  این دوره از جلسه اول تا آخرکاملا پروژه محور و به زبان فارسی می باشد  ::.

اما باید متذکر شویم چون تابع قوانین حفظ حقوق و اطلاعات مشتری هستیم، هیچگونه سوء استفاده‌ای صورت نگرفته و در صورت تخطی از این موضوع مشتری این حق را دارد تا از مراجع قضایی علیه ما اعلام دعاوی نماید.

در کل اگر راضی نبودم آیا پول من بازگردانده می‌شود ؟ تمام تلاش ما در تیم رویا وردپرس جلب رضایت ۱۰۰ درصدی مشتریان عزیز می‌باشد.

انتخاب شدن ما توسط مشتریانمان، حسن توجه خداوند به ما و رعایت اصول اخلاق حرفه‌ای از سمت آژانس دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت رویا وردپرس است.

همچنین در صورت نیاز شما، کلیپ‌های آموزشی بصورت اختصاصی ساخته و در اختیار شما قرار می‌گیرد.

در این ویدیو هر پیش نیاز یا سوالی که در این چند سال از مدرس شده در باز تولید این دوره آموزشی کاملا قبل از شروع دوره آموزشی به این سوالاتی که در ذهن شما شکل می گیرد پاسخ می دهیم. با سیستم مدیرتی محتوا به خوبی آشنا می شوید.

این اپلیکیشن کاملا به وبسایت شما متصل شده و تمامی فرایند سفارشات یا نمایش محصولات سایت شما رو دارد.

طراحی دکوراسیون: دکوراسیون منزل یا اداره، تجاری و غیره.

توجه داشته باشید تعرفه­ های طراحی سایت جدا از هزینه خرید هاست، دامنه، قالب و افزونه ­ها است.

یه سوال وردپرسی میتونم بپرسم قبل از شروع این دوره ای که خریدم؛

لطفاً ویدیوی زیر را مشاهده زیر را مشاهده نمایید. این مورد توضیح داده شده است.

اما مهمترین بخشی که در صفحه طراحی سایت تخصصی شرکتی مهم است، بخش تماس با ماست. اطلاعات شرکت باید دقیق و بدون حاشیه در اختیار کاربر قرار گیرد تا کاربر در هر زمان از شبانه روز بتواند به محل دقیق شرکت دسترسی داشته باشد.

طراحی گرافیکی صفحات تماس با ما، درباره با ما، قوانین و مقررات
مهم‌ترین ویژگی‌های یک سایت خوب، دسترسی آسان و کاربردپذیری مطلوب است که باید توسط شخص طراح سایت به خوبی در نظر گرفته شده و اجرا شود.

لازم به ذکر است که ویدیوهای آموزشی کاملا رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت و به قیمت ساخت سایت فروشگاهی شرکت طراحی سایت اضافه نخواهد شد.

آیا من می‌تونم بصورت مرحله‌ای مبلغ پکیج قیمت طراحی سایت را پرداخت کنم ؟ بله. در صورت تمایل شما مشتری عزیز می‌توانید ۵۰ درصد مبلغ را در ابتدا پرداخت کنید و الباقی مبلغ را پس از رویت و تحویل وب سایت تسویه حساب نمائید.

آیا وب سایتی که به من تحویل می‌دهید شرایط اخذ اینماد را دارد ؟ بله، کلیه پکیج‌های طراحی سایت ارائه شده در رویا وردپرس، بصورت استاندارد طراحی و پیاده سازی می‌شود تا تمامی معیارهای اخذ نماد اعتماد الکترونیک را دارا باشند.

اما در صورت عدم رضایت مشتری، ظرف مدت ۷۲ ساعت، ۱۰۰ درصد مبلغ پرداختی عودت داده می‌شود.

 بررسی و برطرف کردن مشکلات فنی سایت و بهینه سازی فنی کامل

طراحی خودرو: دیزاین بدنه، نمای طراحی وب سایت خارجی و داخلی اتومبیل‌ها

امکان ساخت انواع فرم با جابجا کردن المان‌ها با ماوس امکان ساخت انواع فرم که دارای فیلد‌‌های زیر است:

سلام یک سوال دارم اینجا کلیک کنید قیمت هایی که گفتن برای مبتدی یک ملیون و پونصد همراه با افزونه یا کلیک کنید نه هزینه افزونه و هاست و قالب رو جدا بگیریم ؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هر چه تجربه شما بیشتر باشد، تواناییتان در طراحی سایت­ های قدرتمندتر بیشتر می­شود و مبالغ بیشتری بابت طراحی سایت به دست می­ آورید.

طراحی گرافیک یکی از شاخه‌های دیزاین است که در دنیای امروز بسیار کاربرد دارد.

خب همه صاحبان سایت لزوما تخصص یا زمان مدیریت سایتشون رو ندارند. حتی با اینکه بهشون آموزش داده میشه ولی حتی فرصت دیدن آموزش ها رو هم ندارند. و بعضا نیروی قابل اعتمادی برای مدیریت سایتشون ندارند. پس بهترین راه حل سپردن پشتیبانی سایت به یک تیم متخصص و با تجربه مثل باران سایت هست.

ارائه راهنما مناسب مطمئنا در فروشگاه اینترنتی بخش‌هایی وجود دارند که نیازمند ارائه راهنمایی به مشتریان هستند. برای این منظور حتما راهنمایی باید در نظر گرفته شود که مشتریان برای رسیدن به هدف خود چگونه با فروشگاه اینترنتی کار کنند.

Report this wiki page